NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT - NYT 
Tilmelding til næste sæsons badminton ændrer form.
Hvor I tidligere skulle møde op i Klubhuset i Stauning for at booke badmintontid, skal I fremover booke tid via www.uogi.dk under ”tilmelding og betaling”. Vi åbner op for tilmeldingen


SØNDAG D. 1. SEPTEMBER KL. 15.00.
Herefter gælder det ’først til mølle’-metoden.
Ved tilmelding under ’tilmelding og betaling’ vælger I ugedag, sted og tidspunkt, og derefter føres I videre til betaling. I forbindelse med tilmelding er banen først booket, når banelejen er betalt. Banelejen er en fast pris på 2000 kr., og I vælger selv en baneansvarlig, som booker og betaler, for derefter at indkræve pengene fra ens egne holdkammerater.
Den baneansvarlige er ligeledes ansvarlig for, at oplyse hvem der spiller på holdet. Dette gøres ved, at sende en mail til kontingent@uogi.dk med alle spillernes

- navn,
- efternavn,
- adresse,
- mobilnummer,
- mailadresse og
- fødselsdato
Spiller-informationerne skal sendes umiddelbart efter tilmelding. (max 6 spillere pr bane)

Tiderne i Minihallen i Stauning er:
Mandage kl. 19.00 - 20.00 samt 20.00 - 21.00 (2 baner pr. time)
Tirsdage kl.  19.00 - 20.00 samt 20.00 - 21.00 (2 baner pr. time)
Onsdage kl. 19.00 - 20.00 samt 20.00 - 21.00 (2 baner pr. time)

Tiderne i Dejbjerglund Hallen er:
Tirsdage kl. 19.00 - 20.00 samt 20.00 - 21.00 (5 baner pr time)
 
Såfremt der er spørgsmål til ovenstående ændringer bedes I kontakte Laila Esager 20857607 eller Karen Lundgaard Agerholm 25382631.
Vi ser frem til en rigtig god badmintonsæson.
 
Vh. Stauning Dejbjerg U&I
 
 
Stauning/Dejbjerg U & I | Skrænten 7 Dejbjerg| 6900 Skjern | Tlf.: 25382631| mail: formand@uogi.dk